معایب سرویس گزارشگیری سانترال یا تلفن مرکزی یا همان سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی
تنها ایرادی که برخی در استفاده از سرویسهای اینترنتی دارند مبحث امنیت اطلاعات است. اما این افراد آگاه نیستند که چه بخواهند و نخواهند در عصری قرار گرفته اند که همه چیز اینترنتی است و اینترنتی می شود.
این گروه همان گروهی هستند که دیرتر از همه نرم افزارهای حسابداری امروزی را قبول کردند و سالها سنتی کار می کردند.
از آنجاییکه نظر همه مهم است آنها مختار هستند که دیرتر از همه از تکنولوژی های روز استفاده کنند.
اطلاعات دریافتی از قسمت گزارش تاریخچه تماس ها در گزارش سانترال شامل چه مواردی می باشد؟
کاربرد این گزارش ، گرفتن گزارش تفصیلی از کل تماسهاي شرکت شامل ورودي، خروجي، از دسترفته و داخلي در بازه زماني تعريف شده.
تنظیمات مرتبط با گزارش گیری شامل چه آیتم هایی می باشد :
نوع گزارش : از بین بیش از 20 نوع گزارش متفاوت آیتم مورد نظر خود را انتخاب می کنید که برای این گزارش باید بر روی تاریخچه تماس هاقرار گیرد
از تاریخ : تاریخ شروع گزارش گیری مورد نظر
تا تاریخ: تاریخ پایانی گزارش گیری مورد نظر
گروه :چنانچه در درون نرم افزار گروه های متفاوتی را نیز تعریف کرده باشید می توانید گزارش تماس های خروجی مربوط به همان گروه را مشاهده نمایید
شماره دستگاه : میتوانید شماره سانترال خود را نیز انتخاب کنید (در صورتیکه چند دستگاه سانترال درون نرم افزار تعریف شده باشد)
تاریخ ها : برای راحت تر بودن شما کاربران محترم تاریخ هایی به طور پیش فرض قابل انتخاب نیز می باشند که می توانید بر اساس زمانی مشخص به طور مثال : امروز ، دیروز ، این هفته ، این ماه و …. را انتخاب نموده و در نهایت عمل گزارش گیری را انجام دهید
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزارگزارش سانترال کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.
مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه آزاد اهر مهر و بهمن 96 - 97